Z namenom promocije in večje prepoznavnosti slovenskega oblikovanja in slovenskih proizvajalcev z visoko estetsko dovršenimi, ekskluzivnimi in visoko kvalitetnimi proizvodi na danskem trgu SPIRIT Slovenija, javna agencija in Veleposlaništvo RS v Kopenhagnu pripravljamo od 23. do 25. maja 2019 v Kopenhagnu udeležbo slovenskih podjetij na 3daysofdesign, ki velja za enega najpomembnejših dogodkov s področja oblikovanja na Danskem. Gre za visoko kvalitetno razstavo izdelkov s področja vrhunskega oblikovanja, ki poteka že šestič zapored.
Primarno je dogodek namenjen za obiskovalce kot so arhitekti, oblikovalci, novinarji, blogerji, distributerji, agenti in kupci. Posebnost 3daysofdesign dogodka je, da poteka na različnih razstavnih lokacijah v Kopenhagnu, razstave pa odlikuje visoka estetska dovršenost, ekskluzivnost in kvaliteta izdelkov, predvsem kar zadeva navdihujoče koncepte življenjskega sloga, razsvetljave, pohištva in notranje opreme.
Na dogodku sodelujejo tudi veleposlaništva različnih držav, ki v času dogodka odprejo del svojih veleposlaništev in jih za obiskovalce 3daysofdesign preuredijo v razstavo dizajna posamezne države. Lani so na dogodku sodelovala veleposlaništva Švedske, Finske, Italije, Švice, Islandije, Francije, Portugalske in Španije.
Slovenska razstava v okviru dogodka 3daysofdesing bo potekala od 23. do 25. maja 2019 v Sunday-S Gallery, ki bo v ta namen posebej preurejena za predstavitev slovenskega oblikovanja in izdelkov. Galerija se nahaja v visokem pritličju iste zgradbe kot Veleposlaništvo RS v Kopenhagnu na Amaliegade 6, v samem središču mesta le nekaj korakov stran od znamenite palače Amalienborg, ki pripada danski kraljevi družini. V neposredni bližini se nahajajo tudi rezidenca italijanskega veleposlanika ter švedsko in finsko veleposlaništvo, ki bodo letos ponovno sodelovali v okviru 3daysofdesign.
Slovensko razstavo bosta v času dogodka obiskali tudi delegaciji arhitektov in mednarodnih novinarjev. Dogodek je hkrati prodajno usmerjen, zato se pričakuje, da podjetja ali posamezniki (samostojni podjetniki), ki se predstavljajo s svojimi izdelki na 3daysofdesign, tudi aktivno sodelujejo v okviru spremljajočih dogodkov, kjer imajo možnost spoznati potencialne nove naročnike in/ali zagotoviti večjo prepoznavnost svojih izdelkov.
Dogodek bo izpeljan v več fazah, in sicer bomo v prvi fazi na SPIRIT Slovenija zbrali interes (prijave) vseh slovenskih podjetij in posameznikov (samostojnih podjetnikov), ki jih zanima udeležba na dogodku 3daysofdesign in predstavitev svojih izdelkov na slovenski razstavi, in pripravili listo slovenskih proizvajalcev in njihovih izdelkov s področja oblikovanja. V nadaljevanju bosta organizator dogodka in kurator slovenske razstave pregledala listo in pripravila izbor slovenskih podjetij in izdelkov, ki se bodo predstavila na dogodku oblikovanja 3daysofdesign in slovenski razstavi. O izboru vas bomo ustrezno obvestili. V zaključni fazi bo v okviru dogodka 3daysofdesign organizirana slovenska razstava in nekateri spremljajoči dogodki.
Za visoko kvalitetno razstavo v okviru 3daysofdesign, so potencialno zanimivi slovenski izdelki, ki jih odlikuje visoka estetska dovršenost, ekskluzivnost in kvaliteta in ki se nanašajo predvsem na področje razsvetljave, pohištva in notranje opreme in navdihujoče koncepte življenjskega slog. Slednje se bodo tudi upoštevalo pri izboru slovenskih podjetij in izdelkov s strani organizatorja dogodka in kuratorja razstave.
Vabimo vsa zainteresirana slovenska podjetja, ki proizvajate zgoraj navedene proizvode, da posredujete svojo prijavo najkasneje do ponedeljka, 18. februarja 2019, tako da natančno izpolnite elektronsko prijavnico v angleškem jeziku. V elektronski prijavnici prosimo natančno navedite in opišite svoje izdelke, ki jih želite predstaviti in vključiti v slovensko razstavo v okviru dogodka 3daysofdesign in tudi mednarodne nagrade, ki jih je pridobil posamezni izdelek na določenih sejmih/ natečajih ipd.. V rubriki "Upload company images" prosimo priložite tudi fotografije izdelkov (1 fotografija za 1 izdelek).
SPIRIT Slovenija in Veleposlaništvo RS na Danskem krijeta stroške 4-dnevnega najema galerije, prijavnino veleposlaništva za sodelovanje na dogodku, danskega kuratorja razstave, ki bo razstavo primerno oblikoval zahtevam nordijskega trga in razvoj koncepta razstave, materiale za postavitev razstave s prilagoditvami, pogostitev tekom dogodka, organizirana obiska danskih novinarjev in arhitektov.
Stroške prevoza izdelkov, ki se bodo predstavljali v okviru razstave in prevoza drugega materiala v Kopenhagen (organiziran bo skupni prevoz), stroške lastnega prevoza in hotelske namestitve krijejo udeleženci (podjetja) sami.
Vsako sodelujoče podjetje prav tako samo v celoti krije stroške kotizacije, ki je prijavnina danskemu organizatorju za sodelovanje na dogodku 3daysofdesign. Višina kotizacije je odvisna od velikosti in letnega prihodka podjetja, in sicer:
Prijava posameznega slovenskega podjetja za udeležbo na razstavi 3daysofdesign se smatra za dokončno šele ob plačilu računa za kotizacijo s strani podjetja. Organizatorji (3daysofdesign, Lundbergsvej 10, 8400 Ebeltoft) bodo izbranim podjetjem posredovali račun za plačilo kotizacije po obvestilu o izboru. Plačilo kotizacije je potrebno poravnati neposredno danskemu organizatorju v zakonsko določenem roku, ki bo naveden na računu organizatorja. V kolikor računa za plačilo kotizacije ne boste poravnali v skladu s plačilnim rokom, bomo tako smatrali, da se odpovedujete udeležbi na dogodku.
Dodatne informacije:
Nina Krtelj, Veleposlaništvo RS v Kopenhagnu, tel. 00 45 33 73 01 22, e-mail: nina.krtelj@gov.si.
Mojca Bec Inkret, SPIRIT Slovenija, tel. 01 53 09 811, e-mail: mojca.becinkret@spiritslovenia.si.
Priloge:
E-prijavnica.
Spletna stran dogodka.
Video predstavitev 3daysofdesign.
Predstavitev koncepta dogodka.